Autoritzat el Kia Niro com a vehicle per a taxi

| Tema: Motor

Model híbrid de benzina i elèctric

L'Institut Metropolità del Taxi (IMET) ha autoritzat el Kia Niro com a vehicle per prestar el servei de taxi a l'àrea metropolitana de Barcelona en dues versions de combustible: híbrid de benzina (HEV) i elèctric (BEV). Per a la motorització HEV està disponible en els acabats Concept i Drive i, per a la motorització BEV, en els acabats Business i Concept. 

La motorització híbrida (HEV) és de 177 CV i la motorització purament elèctrica (BEV), de 200 CV. A més, segons el fabricant, el consum de combustible mixt del motor HEV en cicle WLTP és de 4.7 L/100 km, mentre que el consum elèctric de la motorització (BEV) és de 162 Wh/km, fet que li atorga una autonomia elèctrica mixta de 460 km en cicle WLTP.

Pel que fa a les dimensions, és un vehicle de 4,45 metres de longitud i un maleter molt ampli de fins a 450 litres de capacitat.

Consulta el llistat de vehicles autoritzats per a taxi.