Resultats definitius de la Consulta Taxi 2025

| Tema: Notificaciones

D’acord amb aquests resultats, s'ha determinat quines associacions formaran part de la Taula Tècnica del Taxis

Taxi

La Presidència de l’Institut Metropolità del Taxi (IMET) ha proclamat com a definitius els resultats de la Consulta Taxi 2025, el procés de votació celebrat el passat 26 de juny, mitjançant el qual es van escollir les associacions professionals i sindicals més representatives del sector del taxi a l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

D’acord amb aquests resultats, i a efectes de les relacions amb l’IMET, formaran part de la Taula Tècnica del Taxi les entitats següents:

En representació de les persones físiques titulars d’una o dues llicències de taxi:

  • Asociación Profesional Elite Taxi (4 representants)
  • Associació de Taxistes Pakistanesos de Catalunya (2 representants)
  • Coalició Sindicat del Taxi de Catalunya (STAC) / Agrupació Taxi Companys (ATC) (2 representants)

En representació de les persones jurídiques titulars de llicència de taxi i de les persones físiques titulars de tres o més llicències:

  • Asociación Empresarial del Taxi (AET) (2 representants)

Decret de Presidència 18/2025, que proclama definitius els resultats de la Consulta Taxi 2025 i determina el nombre de representants que tindrà cada associació a la Taula Tècnica del Taxi.