Els nostres compromisos

  • Oferir a la ciutadania un model de servei de taxi de qualitat, ben regulat, eficient, respectuós amb el medi ambient i integrat a l'entorn metropolità.

  • Adequar l'administració i gestió interna en un entorn tecnològic per oferir més bon servei als taxistes i la ciutadania. 

  • Mantenir una xarxa de parades per fer accessible el servei a la ciutadania i millorar l'efectivitat, la sostenibilitat i la rendibilitat del servei de taxi.

  • Publicar informació de qualitat sobre els serveis del Catàleg, actualitzada, completa i accessible a través de diferents mitjans de difusió.

  • Posar a disposició dels taxistes canals de comunicació permanents a través dels quals puguin exposar opinions, suggeriments o queixes relacionats amb la gestió dels tràmits administratius que fan possible l'exercici de l'activitat del taxi, ja sigui com a titulars d'una llicència o com a professionals assalariats.

  • Posar a disposició de la ciutadania canals de comunicació permanents a través dels quals pugui exposar opinions, suggeriments o queixes relacionats amb el servei de taxi.

  • Atendre les comunicacions dels taxistes i els usuaris i respondre de manera àgil, facilitant informació i solucions dels temes plantejats.

  • Consultar els ciutadans la seva percepció, com a usuaris, de la qualitat dels serveis rebuts.