Campanya de promoció del taxi a l'àrea metropolitana de Barcelona

Molt ben valorada pel sector

Campanya promoció del Taxi

Durant el mes que ara finalitza, l'Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l'Institut Metropolità del Taxi (IMET) han impulsat una campanya de promoció del servei de taxi en diversos municipis metropolitans. Al voltant de 300 banderoles i 390 OPIS han invitat els ciutadans i les ciutadanes a apostar per aquest mitjà de transport metropolità, tot posant en valor els avantatges i les qualitats del taxi metropolità d'avui: proximitat, tarifes regulades no subjectes a la demanda, disponibilitat de dia i de nit, coneixement de l'entorn, sostenibilitat i nova tecnologia incorporada al servei. La campanya s'ha estès també a través de les xarxes socials de l'AMB i de l'IMET durant els 30 dies del mes.  

Aquesta acció de promoció del servei va ser sol·licitada en diverses ocasions per les associacions representatives del sector en el marc de la Taula Tècnica del Taxi, i és la segona en importància que impulsa l'Àrea Metropolitana de Barcelona i l'IMET tot esperant que tingui un retorn favorable per al sector.

Així mateix s'està estudiant de recuperar-la en altres suports durant algun altre període de l'any.