Autoritzat per a taxi el model XLV G16 amb etiqueta ECO del vehicle SsangYong

| Subject: Motor

Combustible: gas liquat de petroli (GLP)

L'Institut Metropolità del Taxi (IMET) ha autoritzat per al servei de taxi una nova versió híbrida del model XLV G16 amb etiqueta ECO del vehicle SsangYong, propulsat per gas liquat del petroli (GLP).

El nou model de SsangYong ofereix, sempre segons dades facilitades per la marca, un cost per quilòmetre de fins a un 40% inferior que la versió equivalent al de benzina, i una reducció significativa de les emissions d'òxid de nitrogen i partícules sòlides flotants, les quals arriben a reduir-se fins a un 90%.

El model XLV G16 GLP és un vehicle compacte amb un bon radi de gir adequat per al transit urbà. Disposa d'un maleter de 547 litres i un bon espai interior. El dipòsit de GLP té una capacitat de 53 litres, i l‘amplitud interior és òptima per al treball del taxista. L'ergonomia i la capacitat de subjecció dels seients davanters i l'opció de reclinar fins a 32,5 graus els seients posteriors es consideren còmodes per al conductor.

La versió autoritzada té un motor de 128 CV, amb una potència de 4 cilindres, amb 16 vàlvules i 1.600 centímetres cúbics. El canvi de marxes és de 6 velocitats i d'accionament manual.

El fabricant comunica que els taxistes que adquireixin el nou model XLV gaudiran a més de 1.000 euros addicionals de descompte en AutoGas, el qual s'aplicarà en qualsevol estació de servei de Repsol, de CAMPSA i de Petronor.  El fabricant ofereix 5 anys de garantia (200.000 quilòmetres).