Imagen |
trueReunió de la Comissió Tècnica del Taxi i aprovació de la proposta del Calendari laboral de 2015
| Subject: Normativa
La Comissió Tècnica del Taxi, amb la presència d'Eduard Freixedes, president de l'IMET, es va reunir el dimarts 16 de desembre per determinar, entre d'altres, algunes precisions respecte al Carnet d'Identificació del Taxista i, d'altra banda, aprovar la proposta de Calendari laboral de l'any 2015, que haurà de ser ratificat pel Consell d'Administració de l'IMET
Carnet d'identificació del conductor de taxi
El Carnet d'Identificació de Taxi serà obligatori, com ja s'ha informat a partir de l'any 2015. D'altra banda, es comunica que aquest document compleix tots els requisits legals respecte a la seva ubicació dins del vehicle i en relació al tractament de les dades personals i professionals dels taxistes, d'acord amb el Reglament Metropolità del Taxi i la reglamentació de vehicles de la DGT.
No obstant això, aquells taxistes que desitgin un canvi en el seu carnet d'identificació en relació a que hi constin o no els seus cognoms, ho poden comunicar a l'IMET a través del correu electrònic següent: infotaxi@amb.cat
En aquest correu haurà de figurar el número de llicència i el telèfon de contacte del titular.
L' IMET citarà a tots aquells que hagin sol•licitat la modificació per recollir el nou carnet a les seves oficines en una data i hora concretes.
Cal destacar que la introducció d'aquest carnet d'identificació en el taxi és pionera en l'àmbit de l'Àrea Metropolitana de Barcelona i que l'any 2015 ha de donar a l'IMET la perspectiva per tal d'establir el 2016 el carnet definitiu una vegada sigui avaluat el seu impacte, acceptació i possibilitats de millora.
3 d'abril de 2015 (divendres Sant) |
descansen les llicències senars |
6 d'abril de 2015 (dilluns de Pasqua Florida) |
Descansen les llicències parells |
1 de maig de 2015 (Festa del Treball) |
Descansen les llicències senars |
1 de juny de 2015 (Segona Pasqua) |
Descansen les llicències senars |
24 de juny de 2015 (Sant Joan) |
Descansen les llicències parells |
11 de setembre de 2015 (Diada Nacional de Catalunya) |
Descansen les llicències senars |
24 de setembre de 2015 (Mercè) |
Descansen les llicències parells |
8 de desembre de 2015 (La Immaculada) |
Descansen les llicències parells |
LIBERALITZACIÓ DEL SERVEI
Esdeveniment |
Dies |
Liberalització |
Mobile Congress |
De l'1 al 5 de març de 2015 |
De 18:00 a 06:00 h |
Primavera Sound |
Del 28 al 30 de maig de 2015 |
Dia 30 de maig de 2015, de 04:00 a 08:00 h |
Sònar |
Del 18 al 20 de juny de 2015 |
Dia 20 de juny de 2015: de 04:00 a 08:00 h. |
Cap d'any |
31 de desembre de 2015 |
De 22:00 a 06:00 h. |