Imagen |
trueActes vandàlics als lavabos de les graelles de taxis de la T1 i T2
| Tema: Notificacions
Aquestes mostres d'incivisme d'alguns taxistes es donen en uns equipament nous i a cinc mesos de la seva inauguració.
El mes de febrer d'aquest any, l'Aeroport de Barcelona posava en funcionament uns serveis de lavabos nous i totalment equipats per a les zones d'espera de taxis de la T1 i T2. Han transcorregut cinc mesos des d'aquesta presentació i els responsables de l'aeroport comuniquen que els taxistes estan fent un mal ús d'aquestes instal•lacions donant mostres d'un incivisme manifest.
L'Aeroport comunica a l'IMET que l'empresa responsable de la neteja d'aquests lavabos els va remetre un informe detallat davant els robatoris continus de paper higiènic i buidatge de saboneres que s'estan produint (veure document adjunt). L'informe detalla que un dipòsit de cinc litres de sabó dura al voltant de dos o tres dies en un lavabo d'ús freqüent i elevat de les terminals, mentre que en els lavabos de les graelles del taxi s'estan gastant 10 litres de sabó. En aquest mateix informe s'assegura que s'ha vist a alguns taxistes buidar les saboneres en ampolles d'aigua i, fins i tot, portar-se els rotllos de paper sencers i acabats de posar-s'hi.
Els responsables del departament d'Urbanització i Accessos de l'Aeroport asseguren que el cost d'aquest material és inassolible per tots i que, de continuar aquesta situació, es veuran obligats a prendre mesures davant un demostrat incivisme.
Des de l'IMET, juntament amb algunes organitzacions del sector, es va lluitar per tal que es fes aquesta actuació. Els responsables d'AENA a Barcelona es van comportar d'una manera exemplar i molt receptiva. Per tant, des d'aquest Institut lamentem profundament aquesta actuació incívica d'alguns que malmet la imatge del sector i acabarà afectant a tot el col·lectiu.