Accions de govern
L'Institut Metropolità del Taxi (IMET) treballa per garantir i vetllar pel funcionament correcte del servei de taxi i VTC de caràcter urbà en els 36 municipis de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, d'acord amb el compliment de les normatives que regulen aquests serveis de transport.
Plans d'acció, memòries justificatives i informes externs
-
Plans d'acció i proposta d'objectius anual
El Pla d'acció detalla els objectius estratègics que guiaran l'actuació del govern de l'IMET al llarg de l'any. En l'elaboració del Pla, intervenen totes les àrees que formen part d'aquesta administració i, de forma consensuada amb la gerència i la direcció de serveis, presenten els propòsits que volen assolir i les accions per aconseguir-los. A més, és un document que està alineat amb les accions recollides al Pla d'actuació metropolità (PAM) i al Pla metropolità de mobilitat urbana (PMMU).
El Consell d'Administració de l'IMET aprova el Pla d'acció i s'implementa durant l'any previst a través dels departaments de l'Institut. Posteriorment, s'especifica el grau de compliment dels objectius descrits a la memòria justificativa.
Plans d'acció i propostes d'objectius anuals
Pla d'acció 2026
Pla d'acció 2025
Pla d'acció 2024
Pla d'acció 2023
Pla d'acció 2022
Pla d'acció 2021
Pla d'acció 2020
Pla d'acció 2019
Pla d'acció 2018
Pla d'acció 2017
Pla d'acció 2016 -
Memòries justificatives de cost, rendiment del servei i grau de compliment d'objectius
En virtut del que disposa l'article 192.a de la Llei 39/1998, del 28 de desembre, d'Hisendes Locals, l'IMET elabora una memòria anual en la qual indica el rendiment, el grau de compliment dels objectius dels serveis públics prestats i els costos derivats d'aquestes actuacions.
Memòries justificatives de cost, rendiment del servei i grau de compliment d'objectius
Any 2023
Any 2022
Any 2021
Any 2020
Any 2019
Any 2018
Any 2017
Any 2016 -
Informes i estudis externs contractats
Estudi per a la determinació de l'índex de qualitat del servei del taxi de l'Àrea Metropolitana de Barcelona
Informe sobre els aspectes tècnics que es deriven de l'aplicació a l'AMB del DL 4/2019 pel que fa a les condicions d'explotació del servei
Estudi econòmic per a la determinació del cost de la nova taxa unitària anual corresponent a les VTC
Enquesta sobre els colors groc i negre associats al taxi de l'AMB. Exp. 297/19
Dictamen de possibilitats d'ús dels imports disponibles en el compte corresponent al Pla de viabilitat del taxi
Dictamen per determinar la legalitat de les plataformes de mediació del sector del taxi. Exp. 1098/21
Realització d'estudis del sector del taxi de l'Àrea Metropolitana de Barcelona. Exp. 532/21
Ordres del dia del Consell d'Administració de l'IMET
Arxius dels ordres del dia amb les propostes que se sotmeten a votació.
Ordres del dia de les reunions del Consell d'Administració de l'IMET
-
Any 2021
Gener Març Maig Juliol Octubre Novembre Ordre del dia 27 Ordre del dia 4 Ordre del dia 6 Ordre del dia 8 Ordre del dia 18 Ordre del dia 11 -
Any 2022
Gener Febrer Març Maig Juliol Octubre Novembre Desembre Ordre del dia 27 Ordre del dia 23 (extraordinària) Ordre del dia 10 Ordre del dia 12 Ordre del dia 26 (extraordinària) Ordre del dia 6 Ordre del dia 10
Ordre del dia 29 (extraordinària)Ordre del dia 20 (extraordinària) -
Any 2023
Febrer Març Maig Juny Octubre Novembre Desembre Ordre del dia 2 (ordinària)
Ordre del dia 2 (extraordinària)Ordre del dia 21 Ordre del dia 11 Ordre del dia 15 (ordinària)
Ordre del dia 15 (extraordinària)Ordre del dia 17 Ordre del dia 13 - Any 2024
-
Any 2025
Febrer Abril Maig Juny Juliol Octubre Novembre Desembre Ordre del dia 1 (ordinària) Ordre del dia 13 (ordinària) Ordre del dia 17 (ordinària) Ordre del dia 10 (ordinària) Ordre del dia 7 (ordinària) Ordre del dia X (ordinària)
Agenda institucional dels alts càrrecs
L'agenda institucional dels alts càrrecs de l'IMET amb grups d'interès es publica a la pàgina sobre reunions amb grups d'interès del Portal de Transparència de l'AMB.
Invitacions a esdeveniments, àpats i similars
Fins ara, els alts càrrecs i directius de l'IMET no han rebut cap invitació d'aquest tipus.
Invitacions a viatges, desplaçaments i allotjaments
Fins ara, els alts càrrecs i directius de l'IMET no han rebut cap invitació d'aquest tipus. En conseqüència, no hi ha despeses en aquest concepte.