Queixes o denúncies
Els/les clients del servei del taxi de l'AMB poden formular una queixa o denúncia envers un servei de taxi de forma telemàtica o a través de correu postal a l'Institut Metropolità del Taxi (IMET).
Queixa o denúncia per via telemàtica
Per fer una denúncia o queixa electrònicament, caldrà identificar-se amb el certificat digital o idCAT mòbil.
Els certificats acceptats són aquells que hagin estat emesos per una entitat classificada pel Consorci AOC.
Certificats admesos (nacionals i estrangers). Més informació
Per correu postal
Aquelles persones que no facin ús de la via electrònica, poden descarregar el formulari o fer ús del document (Word editable) que s'adjunta en aquesta pàgina i, un cop emplenat i signat, caldrà enviar-lo a l'adreça següent:
Institut Metropolità del Taxi
Carrer 62, núm. 18 – Zona Franca
08040 Barcelona
Informació important
Tant si es fa la denúncia per via telemàtica o per correu postal, cal tenir en compte el següent:
-
Especificar els motius de la denúncia/queixa.
-
Acompanyar la denúncia/queixa amb el rebut emès pel taxista, on figuren les seves dades professionals:
-
Número de llicència
-
NIF
-
Matrícula del vehicle
-
Preu del trajecte
-
Data del servei
-