Horari d'examen, resultat i diplomes

En l'apartat següent, trobareu informació relativa a la data, l'hora i el lloc on es faran els exàmens, així com dels resultats i diplomes

Informació general
  • Horari de l'examen

    Per poder fer l'examen, haureu de portar mascareta, un bolígraf, el DNI/NIE i el carnet de conduir. No podreu accedir-hi amb pantalons curts, roba esportiva, mòbils o altres dispositius electrònics.

    L'examen es farà a l'entitat col·laboradora GESEM Formació: Gran Via de les Corts Catalanes, 645, 3r 2a, Barcelona.

  • Resultats de l'examen

    Aproximadament 15 dies desprès de l'últim examen de la convocatòria, podreu consultar els resultats de l'examen.

    Us recordem que, en cas d'aprovar un bloc, conservareu la nota per a la convocatòria següent, sempre que es trobeu en les tres primeres convocatòries consecutives des del pagament de la taxa completa. En cas contrari, haureu de tornar a fer l'examen sencer.

  • Diplomes

    En cas d'haver aprovat l'examen, descarregueu-vos el diploma acreditatiu i, quan tingueu un contracte de treball, demaneu cita prèvia a l'IMET per tal d'actualitzar les dades i per al lliurament del carnet de taxista (a partir de setembre).

    • Cita prèvia IMET (quan tingueu un contracte de treball). Haureu de demanar cita prèvia per tal d'actualitzar les dades i per al lliurament del carnet de taxista al departament d'Atenció al taxista.